בקרות כניסה

בכל שנה מתבצעות עשרות אלפי פריצות ורובן המכריע מתרחש בבתי עסק. ניסיונות אלו נעשים על ידי מגוון גורמים עוינים ועברייניים למטרות רווח, חבלה וריגול תעשייתי. לעתים, מספיקה כניסה בלתי מורשית אחת על מנת לגרור השלכות כבדות על הפעילות העסקית שלך ועל אמינות השירותים שלך. כדי להבטיח שתמיד תהיה לך עין בוחנת אמינה על הכניסה והיציאה מהמתחם שלך, הטמעת מערכות בקרה מתקדמות היא המפתח.

אנו בבלייכר מאמינים כי לכל אתגר אבטחה בעסק קיים המענה הטכנולוגי האידיאלי שיאפשר לך להתנהל שוב בראש שקט ובידיעה כי המתחם שלך שמור היטב. בחלוף השנים, סייענו למגוון רחב של ארגונים לייעד בקרות כניסה חכמות ומקיפות שיאפשרו לך לדעת בכל רגע מי נכנס לבניין שלך ולהבטיח כי רק האנשים הרצויים יוכלו לקבל גישה.

אינטגרציה אופטימלית בין מערכות בקרת כניסה וכלל המערכות החכמות שלך

נסייע לך להקים תשתית תקשורת מקיפה שתתאם באופן מושלם בין בקרות כניסה, מצלמות אבטחה, האינטרקום, הטלפוניה ומערכת הכריזה. כך, תיווצר מערכת שליטה החולשת על כל היבטי העסק ומספקת לך תמונת על מדויקת וקלה לניהול בכל ההיבטים.

מבחר מגוון של מערכות בקרת כניסה

צרכי הבקרה והאבטחה עשויים להשתנות משמעותית מעסק לעסק. לכן, אנו דואגים להעמיד לרשותך מגוון רחב של פתרונות ולבחור את האמצעי המדויק ביותר לצרכים שלך ובהתאמה להיקף התקציב.

תשתיות מעקב המחוברות לבקרת הכניסה

כשלרשותך עומדות בקרות כניסה המתריעות בפניך בזמן אמת על כל ניסיון חדירה לא מורשית, השליטה שלך בכניסה והיציאה מהמתחם היא מוחלטת. לא משנה היכן או מתי, ההתראות נשלחות היישר אל המכשירים הניידים שלך ומאפשרות לך לתת מענה מידי לכל תרחיש. כך, אנו מאפשרים לך ליהנות ממערכות בקרת כניסה אינטראקטיביות ואמינות המשלבות פתרונות תיעוד ותקשורת חכמה ולקבל את ההחלטות המושכלות ביותר.

מערכות בקרת כניסה המוטמעות במערכת התקשורת

ניתן לשלב בקלות בקרות כניסה חכמות אל הטלפוניה של העסק באמצעות מערכת אינטרקום חכמה. כך, כל אדם המעוניין להיכנס אל המתחם שלך יידרש לקיים מולך תקשורת מקדימה לפני אישור הכניסה. על ידי שילוב מיקרופונים ומצלמות, מערך האבטחה שלך יוכל לזהות כל גורם, לתעד אותו ולאשר את כניסתו בהתאם להערכתו.

בקרות כניסה מבוזרות דרך ממשק אחד

בין אם מדובר ברשת עם מספר סניפים, מגוון מחסנים ומרכזים לוגיסטיים הפועלים מטעם העסק שלך או אפילו שלוחות משרד הפזורות בכל רחבי העולם, אנו מאפשרים לך ליישם בקרות כניסה הניתנות לשליטה נוחה ואינטואיטיבית דרך ממשק אינטואיטיבי ונוח לשימוש אחד. מכל מקום ובכל זמן, כל שעליך לעשות הוא רק לפתוח אפליקציה ייעודית ולדעת מי נכנס ויוצא מכלל המתחמים שלך בכל רחבי העולם בו ברגע.

מערכות בקרת כניסה וזיהוי משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת

ככל שהטכנולוגיה המשמשת אותך לבקרות כניסה יותר חכמה ואקסקלוסיבית, כך יהיה קשה יותר להפר את הרשאות הגישה שלך ולך יהיה הביטחון שהדלתות שלך נפתחות רק בפני האנשים שיש לך אמון מלא בהם. כיום יותר מאי פעם הפתרונות מגוונים.

  • בקרות כניסה בטכנולוגיית RFID – על ידי כרטיסים ושבבים ייעודיים, יוכלו עובדיך לעבור בדלתות אותן הם מורשים לפתוח ואך ורק את הדלתות שיועדו להם.
  • בקרת כניסה ביומטרית – בעוד שכרטיס ניתן להעביר מיד ליד במקרה הטוב או לגנוב בחשאי במקרה הרע, ישנם אמצעי זיהוי שלא ניתן לחקות בשום צורה. על ידי התקנת דלתות חכמות הנפתחות בזיהוי פנים או טביעת אצבע, עומדת לרשותך שכבת אבטחה עוצמתית וייחודית שתשמור על המתחמים הרגישים ביותר שלך באמצעים ההרמטיים ביותר.
  • דלתות קודן בנוסף, ניתן לשלב דלתות הנפתחות בקוד מספרי שיסופק לעובדיך באמצעים מאובטחים.

מומחי האינטגרציה שלנו עומדים לרשותך

אנו מאמינים שכאשר הפתרון הוא שלם ואינטגרטיבי, בטחון העסק שלך מצוי בידיים הטובות ביותר. כאשר התקשורת, האבטחה ובקרת הכניסה מהווים תשתית אחידה ומסונכרנת, כל הנתונים גלויים לך בכל עת ומכל מקום והכניסה אל המתחם שלך מפוקחת בצורה אידיאלית. הניסיון רב השנים שלנו, הטכנולוגיות המתקדמות המתחדשות תדיר והצוות המוכשר והמיומן שלנו הם תעודת הביטוח שלך מפני כל ניסיון פריצה וחדירה למתחם.

רוצה לקחת את בטחון העסק שלך לשלב הבא? כל שעליך לעשות הוא רק לפנות אלינו עוד היום ואנו נחזור אליך לתיאום פגישת ייעוץ ראשוני.

בקרת כניסה
תפריט
לקבלת ייעוץ
close slider

    לייעוץ/הכוונה/הצעת מחיר צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם







    שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
    whatsapp vagas